Nak cari tentang apa?

Testimoni Mealshakes

Assalamualaikum dan Salam Ahad..
Hari ni hari bekerja bagi saya di Terengganu. Dan hari ni bermulalah kelas pertama saya dengan pelajar baru kursus DPB di Kolej Universiti Bestari untuk semester ini. Mungkin minggu ini saya akan lebih sibuk dengan persediaan kelas untuk mengajar. Apapun, masih banyak yang saya ingin kongsikan dengan anda pada hari ini. Time rehat ni bolehlah saya selitkan sedikit testimoni-testimoni pengguna mealshakes di seluruh Malaysia. Ini baru sebahagian sahaja..insyaaAllah lain masa saya tambah lagi. Tinggal lagi beberapa hari sebelum promosi mealshakes berakhir..so, hari ni saya hanya ingin bercerita dan berkongsi tentang Mealshakes, salah satu hot produk SHAKLEE.

Mealshakes Shaklee  544gm.

Kenapa anda perlu cuba mealshakes??
Sekarang musim JEREBU sedang melanda negara kita terutamanya di selatan tanahair, dan ramai anak-anak yang terdedah kepada penyakit dan mudah jatuh sakit. Mealshake adalah salah satu pilihan anda untuk melindungi kesihatan anda sekeluarga. Ramadhan juga sudah dekat, bancuh mealshakes dalam satu jag untuk hidangan berbuka juga sangat baik untuk melindungi kesihatan anda sekeluarga sepanjang ramadhan ini.

Kenapa mealshakes dapat memberi manfaat untuk anda?
Antara kebaikan Mealshake ini ialah :
  • ia mempunyai rasa vanila yang menjadi kegemaran kanak-kanak
  • sesuai untuk kanak-kanak berumur 1 tahun keatas 
  • sesuai untuk seisi keluarga(boleh bancuh dalam satu jag untuk sekeluarga minum)
  • Boleh menjadi instant sahur meal/ breakfast sekeluarga/hidangan berbuka yang mengenyangkan sementara sebelum makan berat selepas solat maghrib.
  • Rendah lemak namun kaya dengan 19 vitamin utama, protein, fiber dan mineral sertakalsium yang penting untuk tumbesaran kanak-kanak.
  • Meal Shakes memberikan tenaga dan menguatkan sistem imun kanak-kanak(memberi ketahanan untuk tubuh jika selalu sakit, demam atau selsema)
  • Memberikan kecergasan dan meningkatkan kesihatan
  • Mengurangkan eczema kepada kanak-kanak dan juga orang dewasa
  • Meningkatkan selera makan anak(Sesuai bagi yang cerewet makan)
  • Jika anak yang kerap demam lazimnya akan kembali sihat lebih cepat daripada biasa
  • Pilihan terbaik buat mereka yang tidak pandai telan supplement berbentuk "tablet"
  • menangani masalah sembelit pada kanak-kanak
  • amat bagus untuk kanak-kanak yang obesiti 
  • Dicadangkan dalam diet yang diperlukan jika ingin menambah berat badan sekiranya terlalu kurus.

Ini adalah sebahagian daripada testimoni pengguna mealshakes yang dimasukkan dalam FB. Sebenarnya banyak lagi offline testimoni yang saya dapat daripada customer saya sendiri. Semalam ada seorang customer inbox saya di FB pasal kesan yang dia dapat setelah seminggu lebih ambil mealshake..Katanya dia minum 2x sehari mealshake sebab rasanya yang sedap dan perubahan pertama yang dia dapat ialah senggugut atau gangguan perut semasa datang bulan juga dah takde lagi sejak amalkan mealshakes. Asalnya dia mengambil mealshakes untuk menambah selera makan dan berat badan. tapi alhamdulillah, dapat extra advantage lagi..Pagi tadi juga ada sorang customer lain yang beritahu anak dia baru diberi mealshakes 2 hari terus menunjukkan perubahan positif daripada menolak nasi (main-main dengan makanan aje) ke makan nasi  sampai habis dan lebih kerap minum susu tidak seperti kebiasaan sebelumnya. Alhamdulillah, dapat juga saya bantu mereka ni..Ok, ini testimoni yang saya dapat dari pengguna-pengguna Mealshakes..









So, dah baca,kan..apa lagi yang anda tunggu? Jika saya berada berdekatan anda, boleh kita berCOD atau saya hantar terus ke rumah atau pejabat anda. Jika anda jauh dari saya pun tiada masalah, saya boleh poskan saja untuk anda atau SHAKLEE akan pos terus kepada anda..

Belum cuba, belum tau kan..apa salahnya mencuba untuk kepentingan anak anda atau  untuk kesihatan diri anda sendiri. Tak perlu bertukar kepada susu mahal untuk memastikan anak anda sihat, tetapi menambah sesudu mealshakes ke dalam minuman atau makanan mereka adalah jauh lebih menjimatkan. Satu canister seberat 544gm jika digunakan seorang boleh bertahan sehingga 2bulan atau lebih jika diambil dalam kadar yang dicadangkan.

Sebarang pertanyaan, boleh terus hubungi saya ya..

Raihana@elraihan,
0199387282
Pengedar Shaklee Anda,
SID: 911750


No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox