Nak cari tentang apa?

Set Slimming Ibu Menyusu

Set menurunkan berat badan Shaklee khas untuk ibu menyusu

As-salam..

Hari ini saya ingin berkongsi tentang Set Slimming Shaklee untuk ibu menyusu...

Persoalan di bawah pasti selalu bermain-main di fikiran ibu-ibu menyusu yang ingin menurunkan berat badan atau kembali ke berat asal.

Adakah anda juga pernah terfikir seperti ibu-ibu ini?


  • Saya nak turunkan berat badan, tetapi masih menyusukan anak, boleh ke ambil supplement untuk turunkan berat badan? 
  • Adakah supplement ini akan jejaskan penghasilan susu badan untuk anak saya?
  • Adakah supplement menurunkan berat badan ini akan menyebabkan proses detoksi yang boleh mengganggu kesihatan anak saya?
  • Saya risau anak saya ada jaundis..bolehkah saya ambil supplement ni? Tak panas ke?

JANGAN RISAU!!

Shaklee telah mengambilkira semua pertanyaan anda itu:

  • Set Slimming Shaklee ini memang digabungkan khas untuk ibu menyusu.
  • Langsung tidak menjejaskan penyusuan atau penghasilan susu badan dan masih membekalkan kalori secukupnya untuk anda menyusukan, bahkan Alfalfa dan ESP adalah gabungan milkbooster terbaik dari Shaklee. Ini bermakna, bila anda ambil Set Slimming Ibu Menyusu, anda sebenarnya turut dapat Set Milkbooster Shaklee. So manfaatnya DUA dalam SATU.
  • Proses detoksi bagi ibu menyusu yang ingin menurunkan berat badan adalah SECARA LEMBUT. InsyaaAllah, maksudnya tidak menyebabkan anak juga mengalami kesan yang sama atau cirit birit walaupun ibunya mengambil alfalfa untuk detoks.
  • Anak anda ada jaundis? Tiada masalah, anda cuma perlu mengurangkan sedikit dos alfalfa sekiranya anak masih ada jaundis, dan selepas anak bebas jaundis anda boleh teruskan mengambil alfalfa seperti portion yang dicadangkan kerana ia tidak menyebabkan kesan sampingan ke atas bayi anda.

*Pesakit SLE tidak dibenarkan mengambil alfalfa atas nasihat doktor. Sila  rujuk doktor anda terlebih dahulu untuk mengesahkan.

Testimoni saya:

Pengalaman saya sendiri, daripada berat 75kg sebelum bersalin, 68kg selepas bersalin dan hari ini berat saya alhamdulillah dah jadi 48kg  dalam tempoh 6-7 bulan pengambilan berbanding berat asal semasa berkahwin, 51kg. Dengan izin Allah atas usaha saya mengamalkan ESP dan ALFALFA dalam set menyusu saya. Susu badan juga masih boleh dibuat stok dan anak saya yang berumur hampir setahun (hujung bulan nov ini) masih lagi dapat menyusu dengan susu saya sepenuhnya..Alhamdulillah..

Bagaimana Set Slimming Ibu menyusu Shaklee dapat membantu anda?

ALFALFA UNTUK DETOKS & MILK BOOSTER:
  • Detoks adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak & lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Ia berfungsi secara lembut dan tidak menyebabkan anak anda mengalami pembuangan yang kerap.
  • Selain itu Alfalfa berfungsi merangsang metabolisme & memberi efek rasa 'ringan' badan.
  • Alfalfa juga digunakan mempunyai galactogue atau milkbooster semulajadi untuk meningkatkan pengeluaran susu ibu.

LECITHIN UNTUK BAKAR LEMAK:
  • Lecithin berfungsi untuk memecahkan lemak berlebihan dalam badan dan perlukan medium pengangkutan untuk bawa keluar dari badan.
  • Selain itu, Lecithin juga bagus untuk otak dan kebiasaannya selepas pengambilan Lecithin selama sebulan paras kolesterol akan turun/kembali normal.
  • Lecithin turut membantu mengelakkan clog duct atau bengkak susu bagi ibu-ibu menyusu.

ESP UNTUK BINA OTOT & ENERGY/ MILK BOOSTER:
  • Untuk ibu menyusu, disarankan mengambil ESP kerana mengambil sumber protein yang baik seperti protein soya dalam diet penyusuan amat penting untuk penghasilan susu ibu.
  • Protein juga membantu dalam membina dan mengekalkan sel-sel yang menghubungkan setiap bahagian tubuh. Ia juga membantu memulihkan kesihatan rahim selepas melahirkan.
  • Bonus lain selepas pengambilan ESP ialah mencantikkan kulit, menganjalkan aset-aset wanita (payudara & punggung) serta menambah & memekatkan susu ibu

Lagi Testimoni:



Anda pun berminat nak mencuba? Boleh hubungi saya seperti di bawah:
insyaaAllah konsultasi percuma dan tips diet dan menyusu serta konsultasi cara pemakanan terbaik juga akan diberikan.

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

*produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox