Nak cari tentang apa?

Testimoni pengguna Vita-E Shaklee untuk kulit berjerawat

Assalam..

Tempoh hari saya dah ceritakan Rahsia 25 kebaikan mengambil Vita-E Complex Shaklee, hari ni nak kongsilah sikit testimoni daripada pengguna Vitamin E ni..Vitamin E ni kebanyakannya pengguna ambil untuk masalah kulit.. tapi akhirnya dapat jugak extra advantages..siap jadi "Vitamin Cinta" bagi suami isteri..

Testimoni Pelanggan saya: Vita-E Complex

Puan A ni customer saya merangkap rakan lama di sekolah...beliau mintak pandangan saya untuk vitamin yang boleh bantu beliau kecutkan jerawat batu yang selalu menyerang di bahagian dagu dan muka.. masa tu beliau memang sangat risau sebab jerawat semakin banyak tambah pulak time raya..so, saya cadangkan Vitamin E ni dulu untuk beliau..Beliau sanggup datang ke rumah saya sendiri time minggu raya tu untuk ambil Vita-E ni..

So, ini adalah testimoni beliau sendiri. Mula2 saya tengok gambar yang di whatsapp kepada saya selepas 2 seminggu makan pun saya terkejut dah..memang lain sangat dengan masa saya tengok muka dia masa datang ke rumah..katanya serasi dengan beliau..boleh nampak jerawat yang keluar di dagu tu dah kecut dan hilang walaupun gambar selepas mkn tu di close up lagi..so, bolehlah beliau sambung beraya dengan lebih confident dan ceria..

Sebotol Vita E Complex berharga RM149 dan mengandungi 120 biji kapsul ( Sebiji sehari-tahan hingga 4 bulan)

Alhamdulillah, perubahan yang beliau dapat memang cepat..bagi mereka yang ada masalah kulit sangat berminyak, tak digalakkan ambil vitamin E yer, tapi jika perlukan juga Vitamin E Shaklee ni untuk tujuan lain tu, anda boleh mengambil Vitamin E bersama Vitamin C atau ESP untuk membantu menyeimbangkan kulit berminyak anda..Vitamin E juga boleh dijadikan sapuan atau masker untuk membantu memudarkan parut jerawat anda..

Mahukan cadangan vitamin yang sesuai dengan kulit anda?
Hubungi saya sekarang yer..

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox