Nak cari tentang apa?

Cara jadi daftar ahli Shaklee dengan RM75 sahaja

Assalam..

Ramai yang bertanya pada saya bagaimana nak jadi ahli Shaklee. Apa kelebihan menjadi ahli Shaklee ni?



Secara ringkasnya cara nak daftar sebagai ahli Shaklee sangat mudah.. cuma ikut step di bawah ni jer..

Langkah 1:
Untuk mendaftar, anda memerlukan seorang pengedar Shaklee yang sah untuk mendaftarkan anda. Siapa pengedar Shaklee ada yang sah? Anda mesti memastikan Pengedar Shaklee anda adalah ahli yang aktif dan mempunyai ID yang sah. Sebagai contoh: Saya Pengedar Shaklee yang sah dengan ID 911750. Anda boleh mendaftar sebagai ahli di bawah kumpulan saya. Saya adalah sebahagian daripada ahli susurgalur kumpulan Jutawan Shaklee. Anda juga boleh mendaftar sendiri dengan pergi ke cawangan terdekat Shaklee dalam senarai cawangan di sini. Cuma bawa ID saya, 911750 dan maklumkan anda ingin mendaftar sebagai ahli di bawah SID dengan ID ini. Anda boleh hubungi saya setelah mendaftar untuk sebarang pertanyaan dan konsultasi.

Ada ahli Shaklee yang tidak aktif yang mendaftar untuk makan sahaja dan tidak pernah melakukan order sendiri serta tidak mampu memberi konsultasi mahupun pernah mengikuti Distributor Training, Nutrition Workshop Shaklee, atau menyertai sebarang latihan daripada Shaklee. Tidak salah jika anda mendaftar di bawah mereka. Walaubagaimanapun, jika anda mendaftar di bawah pengedar yang tidak aktif, berkemungkinan anda tidak akan mendapat tunjuk ajar sepenuhnya daripada "mak" anda kerana mak anda sendiri bukanlah seorang pengedar yang aktif. 

So, penting untuk mengenalpasti adakah Pengedar yang ingin mendaftarkan anda adalah Pengedar Shaklee yang sah dan aktif serta terbukti dapat membantu anda menjadi Pengedar Shaklee yang baik dan berjaya. Jika anda berminat untuk mendaftar di bawah kumpulan saya yang di bawah susur galur Kumpulan Jutawan, anda boleh terus SMS/Whatsapp/Call saya, Raihana di talian 019 938 7282. InsyaaAllah, saya akan membimbing anda tidak kira di mana anda berada. Saya juga mempunyai ahli kumpulan sendiri dari luar Terengganu dan kami sentiasa berhubung melalui telefon atau secara online.


Langkah 2: 
Memberikan info yang diperlukan untuk pendaftaran. Jika anda sudah sedia untuk mendaftar, anda boleh memberikan info berikut kepada pengedar Shaklee yang anda pilih untuk mendaftarkan anda.

Nama penuh:
No.IC:
No. H/P:
E-mel:
Alamat Tetap:
Alamat Pos:
Bank & No.Akaun:

*Jika berkahwin, sertakan nama dan no.IC pasangan anda juga.

Untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee di bawah kumpulan saya, anda juga boleh terus mengisi maklumat yang diperlukan di borang keahlian ini.

*PASTIKAN SETELAH BORANG DIISI ANDA TERUS MENGHUBUNGI SAYA MELALUI CALL/SMS/WHATSAPP, RAIHANA-0199387282

Langkah 3:
Sila bank in Rm75 untuk pendaftaran ahli. SMS/Whatsapp saya terlebih dahulu supaya dapat saya berikan no akaun bank CIMB/MAYBANK untuk pembayaran yuran ahli. Jika anda ada sebarang order, boleh sertakan sekali bayaran order anda dengan harga ahli yang akan saya maklumkan terlebih dahulu beserta yuran pendaftaran anda, RM75. Shaklee akan poskan kepada anda produk yang anda order secara percuma beserta member kit Shaklee tersebut. Pada order yang seterusnya, Shaklee mengenakan caj pos kadar rata iaitu hanya RM10 sahaja caj pos order anda tidak kira berapa berat barang anda. Walaubagaimanapun, bagi pembelian produk bernilai RM800 ke atas, anda akan mendapat kadar pos PERCUMA sahaja.

Apa yang ada dalam beg member kit Shaklee anda?

Buku panduan produk, fail, buku resit, senarai harga ahli, business manual, majalah Shaklee Today dan edaran tambahan.

Langkah 4:
Jika anda mendaftar melalui saya, saya mendaftarkan anda secara online sahaja di sistem Shaklee2u. Setelah selesai pendaftaran, anda akan menerima maklumbalas SMS daripada Shaklee memaklumkan anda telah berjaya mendaftar dan memaklumkan id shaklee anda. Dengan SMS tersebut, anda telah sah menjadi warga Shaklee dan berhak mendapat harga ahli sebagaimana semua pengedar Shaklee juga walaupun anda sekadar menjadi ahli untuk makan sahaja.

Mudah sahaja, kan?..semuanya boleh dilakukan secara online sahaja tanpa anda perlu berjumpa dengan saya. Anda tidak semestinya mendaftar dengan pengedar terdekat anda sahaja. Saya akan menghubungi anda sebaik sahaja selesai mendaftar dan membantu anda dengan konsultasi yang diperlukan.
Jika anda ingin memulakan langkah sebagai pengedar setelah mendaftar ahli, saya akan memasukkan anda ke dalam group rahsia kami dan para upline kami yang terdiri daripada beratus orang yang telah berjaya menjana pendapatan 3,4, dan 5 angka bersama Shaklee. Segalanya telah tersedia dan anda cuma perlu melakukan apa yang telah kami lakukan..

Apa yang perlu anda lakukan cuma 4 langkah ini dengan modal sebanyak rm75 sahaja. Saya juga bermula dengan modal sebagai ahli sebanyak rm75 sahaja..Terpulanglah kepada anda. Semoga anda juga diberi kemampuan menjadi sebahagian daripada kami..ayuh!!

Untuk sebarang pertanyaan, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut: 
✐ Blog: Mauceriasokmo 
✉ Email: elraihan82@gmail.com 
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282 
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox