Nak cari tentang apa?

Masalah anak selsema, batuk dan kahak sampai kene neb?? Sekarang tidak lagi..

Assalam..

Anak-anak ada simptom Asma? Selalu selsema, batuk dan berkahak? Ini kisah anak saudara saya sendiri, Damia Humaira, anak kepada Ida Iar, adik saya. Dulu humaira selalu batuk, selsema dan berkahak sampai perlu neb di klinik. Alhamdulillah, sekarang tak lagi..nak tau kisahnya?

Jemput baca:

Disalin dari entri blog Ida Iar:

Humaira dan mamanya serta adik Irdina..
Kakak Humaira dah sihat sekarang..alhamdulillah..

Sharing pengalaman saya saat Humaira berusia 5 bulan..first time dia demam dan selsema yang agak teruk. Masa tu saya bawa dia duk hotel sama2 dlm 4 hari klu tak silap. Siang hari husband htr kat taska, ptg husband amik bawa ke hotel di Cherating untuk bbrp hari tu. Sebab Humaira masih fully breastfeed dan saya rasa sukar nk berjauhan tgglkan dia. Mungkin juga terkejut perubahan tdo dlm bilik beraircond spjg masa kat hotel wpun saya dah tggikan sket suhu bilik. Hari ketiga dia mula demam selsema. Hari terakhir dah agak teruk sebab dia sukar bernafas. Bunyi yg agak kuat di dadanya. Menangis pun tak kedengaran sgt suara halusnya.
 
Lepas habis kursus saya bawa ke klinik pakar kanak2..selain dapat ubat2 yg byk jenis tu Humaira juga first time kena guba nebulizer dan saya bljr buat tepukan percussion tu utk longgarkan kahak2nya.. Alhamdulillah tak jadi lebih mudarat masa tu dan tak perlu admit ke hospital. Namun situasi ni kerap berulang setiap 2, 3 bulan sekali. Meronta2 klu kena buat prosedur neb tu. Dahlah dia bersaiz kecik bdnnya masa tu..gigih meronta nak lepas diri. Nak kurangkan penggunaan ubat klinik saya cuma gunakan alternatif perubatan homopati je.

Bila Humaira dah cecah usia setahun doc sarankan saya dptkan suplemen minyak ikan. Ia sgt bermanfaat utk kanak2 yang ade masalah imuniti bdn rendah katanya. Sebab kalau sentiasa bergantung dengan ubat semata2 tiada penyudahnya juga. Malah doc pernah cakap klu selalu sangat dia demam selsema berkahak teruk selalu lama2 ia berpotensi menjadi pesakit asma/lelah. Sehinggalah saat Humaira berusia setahun setengah..masa tu saya masih baru lagi dlm mengenali produk Shaklee. Bila tau Shaklee pun ada suplemen minyak ikan yang sangat bagus dgn penapisan tiga kali tu..dan kdgn omega 3, DHA dan EPA yg lebih baik berbanding suplemen minyak ikan lain kat farmasi..so saya cuba berikan Humaira Omegaguard Shaklee ni. Saya berdoa moga2 ini penyelesaian utk masalah Humaira ni.
 
Alhamdulillah dgn izin Allah jua..kesihatan Humaira mmg bertambah baik. Takde lagi episod berdepan dgn nebulizer lagi lepas tu..klu ade demam sesekali pun tak sampai thp kena neb lagi dah. Syukur sgt saya rasa..




Alhamdulillah..Humaira sekarang ni dah tak perlu neb lagi..Che Long pun seronok tengok Humaira makin aktif dan bijak sekarang..Apa istimewanya Omega Guard ni? Boleh BACA SINI..

Bukan Ida saja yang mengakuinya..bahkan ramai ibu di luar sana turut berkongsi pengalaman mereka sejak anak-anak mereka mengambil Omega Guard ni..














Ibu-ibu nak cuba Omega Guard untuk anak-anak? Inilah masa terbaik untuk mencuba...
Sebagai ibu, tak sanggup rasanya tengok anak syik kene neb aje..kene sedut kahak sebab susah nak bernafas..kesian mereka..adik saya cakap sampai boleh berdarah dalam tekak time nak sedut kahak tu..Allah..anak kedua saya pun pernah alaminya juga waktu baby dulu..sekarang, jika anak dah mula tunjuk simptom selsema dan batuk cepat-cepat saya akan berikan Omega Guard..

Jika anda juga berminat nak mencubanya untuk anak-anak..atau untuk diri sendiri juga boleh..


Dapatkannya sementara promosi Omega Guard hanya bulan ini..sehingga 30 November 2014. Beli 6 Percuma 1(Dapat keahlian percuma juga), Beli 2 Omega Guard juga dapat less 5%..


InsyaaAllah, akan saya ajarkan cara terbaik untuk berikan anak anda Omega Guard ini..mengikut pengalaman saya sebagai ibu juga. Anak kelima saya Husein juga amat gemarkannya..


Boleh hubungi saya untuk order..sementara stok dan promosi masih ada..
Penghantaran available di Setiu dan Kuala Terengganu dan POS ke SELURUH MALAYSIA.


Hubungi sekarang untuk order:
SMS/Whatsapp/Call:
Raihana-019 938 7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox