Nak cari tentang apa?

Testimoni Set Berpantang dan Set Menyusu Shaklee

Assalam..

Alhamdulillah, hari ini saya terima satu lagi testimoni daripada salah seorang customer yang baru mendaftar ahli bulan lepas, Gee..Gee baru sebulan lebih ambil Set Berpantang (Set Berpantang +Set Menyusu+Set Slimming Ibu Menyusu)..Recall balik bagaimana Gee mula mengambil set ini sebenarnya atas banyak sebab..


Menurut Gee...

Gee baru lepas bersalin secara pembedahan kira-kira 2 bulan lepas..tapi tak berani nak ambil sebarang jamu, ubat lepas bersalin sebab takut memudaratkan even selepas sebulan melahirkan..ini menyebabkan Gee rasa sangat lemah..berurut pun tidak..makan vitamin pun tidak..kata Gee, beliau dah mula usha blog ni sejak pregnant 7 bulan lagi..cumanya baru bulan lepas beliau call dan katanya nak jumpa saya sendiri di rumah...


Akhirnya kami berjumpa empat mata di rumah saya. Gee datang bersama suami dan sepupunya. Gee betul-betul nak jumpa sendiri untuk meminta pandangan saya mengenai Shaklee..bukan saja tentang vitamin..kami juga berbincang bagaimana nak bantu Gee banyakkan susu badan..dari apa yang Gee bagitau, alhamdulillah, Gee memang dah banyak study pasal penyusuan susu badan ni..katanya banyak juga yang dah beliau baca daripada blog..apapun, saya sangat kagum apabila dapat jumpa ibu yang benar-benar nekad nak menyusukan anak dengan susu badan..lebih-lebih lagi ibu anak sulong..sebab saya sendiri sangat cintakan dunia penyusuan.


Sempat juga saya ajarkan Gee cara untuk marmet, memerah menggunakan tangan dan urutan untuk membantu..vitamin bukanlah semata-mata cara untuk membanyakkan susu badan..tetapi ia membantu ibu untuk lebih bertenaga, sihat, dan lebih positif. Apabila tubuh ibu sihat dan positif, dengan sendirinya mindset ibu telah berubah lebih positif dan berasa.."Susu saya cukup untuk anak saya"... Dengan itu, proses penyusuan juga akan jadi lebih mudah, tiada tekanan ke atas ibu, ibu lebih tenang dan positif dan akhirnya  ibu mampu mendapat lebih banyak susu badan untuk anak mereka..Demand & Supply pastinya cara yang sangat membantu juga..insyaaAllah..

Nak tau apa hasilnya setelah Gee consume set ini selama sebulan lebih?





Alhamdulillah..

  • Masalah sembelit semasa berpantang dah tiada
  • Anak dulu selalu menangis tak cukup susu, tapi sekarang alhamdulillah dah tak menangis lapar lagi..susu badan dah cukup (Bukan semata-mata kerana vitamin yer..ada caranya yang telah diajarkan kepada beliau..)
  • Lenguh badan dan sakit pinggang sepanjang berpantang dah kurang.
Saya doakan Gee akan dimurahkan rezeki, diberikan kesihatan yang lebih baik, punya susu yang banyak dan cukup untuk bayinya..


Ini pula pengalaman ibu yang melahirkan anak pramatang 32 minggu, ditahan di NICU tapi dengan izin Allah, beliau dapat juga menyusu anak pramatang beliau dengan susu badan...bagaimana beliau lakukan??

Dengarkan pengalaman beliau..




Alhamdulillah, Puan Hidayah berjaya melakukannya..dengan izin Allah..


Jangan lupa sebagai muslim kita juga perlu meminta daripada Allah..kerana Allah lah sebaik-baik Pemberi Rezeki dan dengan izinnya jugalah vitamin-vitamin ini berhasil..


Jika anda juga berminat untuk mendapatkan Set Berpantang Shaklee dan Menyusu ini, bolehlah menghubungi saya untuk mendapatkan set ini samaada secara COD atau pos. Konsultasi percuma dan ekslusif untuk pelanggan saya.


Raihana- 019 938 7282


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:

✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox