Nak cari tentang apa?

Ahlan wa sahlan yaa Ramadhan..

Assalam..

Lagi beberapa minit kita akan masuk bulan Ramadhan, bulan yang di dalamnya penuh rahmat dan barokah..

Saya ingin mengambil kesempatan ini memohon ribuan kemaafan sekiranya terdapat sebarang salah silap tanpa saya sedari melalui penulisan saya dalam blog ini.. Segalanya ikhlas saya lahirkan dari hati berdasarkan ilmu, pembacaan dan pengalaman saya sepanjang menjadi sid shaklee..

Saya doakan semoga dipanjangkan umur untuk terus berkongsi dengan anda..satu keputusan besar telah saya buat bersempena bulan ini..bermula 3 Ramadhan, saya akan bergelar wahm setelah setahun saya bersama shaklee sebagai sid..dan setelah hampir 4 tahun saya sebagai pensyarah di University College Bestari..semuanya kerana saya ingin menumpukan perhatian kepada keluarga dan bisnes shaklee yang sedang saya usahakan..saya juga berhasrat untuk membuka perniagaan sendiri dalam bidang graphic printing suatu hari nanti..apa yang paling penting, saya inginkan kebebasan bersama keluarga dan masa yang lebih fleksibel..

InsyaaAllah..saya akan melakukan yang terbaik demi suami, anak2 dan keluarga tersayang..mereka adalah push factor saya dalam apa jua yang saya usahakan..

Semoga Ramadhan kali ini lebih baik buat kita semua..

Anda ingin menjana pendapatan dari rumah dan menjadi wahm working at home mum seperti saya?

Shaklee mungkin salah satu caranya..
Izinkan saya berkongsi pengalaman ini dengan anda..mudah-mudahan Ramadhan ini adalah titik bermulanya anda untuk menjadi wahm setahun akan datang seperti saya..

InsyaaAllah..anda harus yakin anda juga boleh..


..kerana Allah telah menjawab doa2 saya setahun yang lalu...

Baarokallaahulakum..

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox