Nak cari tentang apa?

Video: Ibu menyusu ini panik nak tambah susu!! Apa dia buat??

Assalam..


Sebelum saya teruskan...
Jemput tonton video ini terlebih dahulu...

Nak tau kenapa ibu ini panik sangat nak tambah susu badan??..

hmm..kenalah dengar cerita daripada beliau sendiri yer..
nanti panjang pulak karangan saya.. ;)


Ibu Yg PANIK Nak Tambah Susu Badan; Hingga Sanggup.... from iReach HD 


Alhamdulillah..
Dapat juga masalah ibu ini diatasi..
Yelah..bukan senang menjadi ibu bekerjaya dan menyusu badan.

Situasi beliau sebenarnya tak jauh beza dengan apa yang pernah saya alami sewaktu bekerja dulu...

Pernah terjadi pada saya..

Buka peti, dan lihat stok susu tinggal sebotol dua je lagi..esok masih kene bekerja...anak pula minum makin banyak..sampai 18oz sehari...stressnya..

Rumah pengasuh dan rumah jauh..kelam kabut keluar rumah untuk ke tempat kerja dan akhirnya stok susu tertinggal di rumah..stok susu langsung tiada di rumah pengasuh...

Baru masuk kerja selepas habis berpantang..tiba-tiba bos bagi surat kene outstation 2 hari pula..susu yang ada cukup-cukup jer..sebab ingat masih banyak masa nak pam di pejabat...


TIGA SITUASI yang memang membuatkan saya panik seketika..

Boleh bayangkan betapa paniknya saya masa tu..huhu

..dan tiba-tiba terfikir...
ADAKAH SAYA KENE BELI SUSU FORMULA untuk anak saya??

Adakah anda sedang mengalaminya??
Jangan panik dulu ya ibu-ibu..

Ketiga-tiga masalah ini saya dah berjaya atasinya...alhamdulillah..dengan cara yang sama seperti ibu di atas...saya menemui jawapannya setelah saya mencuba...

Ia akan lebih berkesan jika anda juga melakukan...

Power pumping, direct feeding dan tandem sekerap mungkin..serta mengambil pelbagai makanan milkbooster, minum air secukupnya dan paling penting BERTENANG seketika,  ZIKIR dan BANYAKKAN BERDOA..Apapun suplemen juga memang banyak membantu saya di samping semua usaha saya dengan izin Allah...

Alhamdulillah saya berjaya mengatasinya tanpa perlu memberikan anak saya susu formula dengan kepercayaan saya sendiri bahawa SAYA ADA SUSU YANG CUKUP UNTUK ANAK SAYA...

YA..PERSIAPKAN MINDA IBU2 SEMUA..
Optimislah dengan kemampuan anda..


apa sahaja ujian..pasti anda akan dapat atasinya..lihat dan renung wajah anak anda..mereka memang wajar diberikan yang terbaik daripada anda..

anda juga nak berikhtiar seperti kami??

Boleh hubungi saya..insyaaAllah..anda juga mampu melakukannya..saya sedia membantu anda jika anda memerlukan tips untuk penyusuan dan suplemen Shaklee untuk membantu..dan mudah mudahan usaha anda berhasil dengan izin Allah..

Hubungi saya sekarang yer!!
Raihana-019 9387282

Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox