Nak cari tentang apa?

10 Testimoni ShakleeBaby set penjagaan bayi semulajadi yang paling selamat

Assalamualaikum

Teruja saya nak berkongsi dengan anda apa pengalaman ibu-ibu yang telah menggunakan set ShakleeBaby ni.



Oh ya..
Sebelum tu,

Testimoni saya sendiri, saya pun dah gunakannya untuk bayi saya..mandiannya sangat best. Baunya lembut dengan bauan semulajadi saja. Tak bau wangi yang terlalu kuat macam sesetengah sabun mandian.

Picit sikit je tapi bila campur air buihnya banyak juga. Tapi takla macam foam based punya tu.

Tangan saya ada alergi juga. Biasanya sabun yang tak sesuai boleh buatkan kulit jadi pedih.

Yang ni just rasa lembut di tangan. Tak ada rasa pedih apa-apa. Kerana kandungannya cuma bahan semulajadi yang sesuai untuk kulit sensitif sekalipun.

Sebab tu saya sukakannya 😘


Nak tau kenapa Set ShakleeBaby ni terbukti paling selamat dan semulajadi?

Boleh tengok kandungannya di SINI


Sebelum tu..

APA KATA MEREKA YANG DAH GUNAKAN SHAKLEE BABY?











Ramai yang dah gunakannya sejak ia diperkenalkan di Malaysia. Ibu-ibu yang ada anak kulit sensitif pun mesti cuba.


Bukan saja anak-anak sukakannya, para ibu atau orang dewasa yang tak ada anak kecik pun tertarik dengannya.


Hal ini kerana ia juga sesuai digunakan semua peringkat umur terutamanya mereka yang ada masalah tertentu seperti kulit kering dan sensitif serta ada alahan pada sesetengah bahan seperti paraben dan bahan kimia atau wangian tertentu dalam set penjagaan kulit yang biasa.


Sebotol penggunaannya juga agak tahan lama. Rumusannya yang pekat hanya perlukan sedikit sahaja setiap kali penggunaan kerana ia sudah memadai. Ada yang pakai dah lebih sebulan baru separuh botol guna.


Jadi ibu-ibu, jika anda juga berminat untuk mencubanya sendiri untuk bayi anda, atau menghadiahkannya kepada sesiapa yang memerlukan bolehlah berhubung terus dengan saya melalui Whatsapp 0199387282 ya.


Selagi stok masih ada ya. 😍


Untuk sebarang pertanyaan tentang produk, bolehlah berhubung dengan saya seperti berikut:
✍ PM: siti raihana ismail
✐ Blog: Mauceriasokmo
✉ Email: elraihan82@gmail.com
✆ Call/SMS/WhatsApp: 019-9387282
➲ COD Area: Setiu(Pak Kancil, Penarek, Merang, Guntong, Saujana) dan Kuala Terengganu(Giant G.Badak, Mydin Mall, Giant K.Trg)

No comments:

Post a Comment

Assalam..sekiranya anda berminat untuk bertanya atau order, boleh juga tinggalkan komen, order dan pertanyaan anda di sini..saya sedia menghubungi dan membantu anda..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

PENAFIAN@ DISCLAIMER

PENAFIAN@ DISCLAIMER
* Semua produk Shaklee ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Bagi muslim, jika anda sembuh atau berjaya mengatasi masalah anda setelah mengamalkan Shaklee, semuanya dengan izin ALLAH jua.Bagi mereka yang mempunyai penyakit kronik yang tertentu, sila dapatkan nasihat daripada doktor terlebih dahulu sebelum mengambil suplemen anda.
Adbox